Echt Jezelf is u graag van dienst bij:
- Klantmetingen. Het resultaat van deze metingen is dat u weet waar uw klanten staan als het gaat om tevredenheid en loyaliteit, wat hun wensen en behoeften zijn en wat u kunt doen om uw klanten loyaler te maken.
- Individuele ontwikkeling. Een medewerker in uw bedrijf zit niet lekker in zijn vel, presteert minder dan u verwacht of wil een nieuwe weg inslaan en heeft daar hulp bij nodig.
- Teamontwikkeling. Maken uw medewerkers het verschil in uw organisatie? Of zijn er nog stappen te zetten?
- Verbeteren producten en diensten. Als uw klanten van mening zijn dat u uw producten en diensten kunt verbeteren dan begeleid ik u daar als Scrum master graag in.
- Creëren ambassadeurs. Dé manier om in de toekomst succesvol te zijn is via loyale klanten die uw ambassadeurs zijn. Dit kan alleen via medewerkers die voelbaar betrokken zijn bij uw klanten. Operational excellence is prima voor het primaire proces. Als dit wordt aangevuld met echtheid van uw medewerkers (empathie, passie, creativiteit) dan voelt uw klant zich gehoord en gezien. Dat is precies wat er nodig is om ambassadeurs te creëren.